छत्तीसगढ़ी में बोले CM भूपेश बघेल - सरकारी बिल्डिंग म गोबर से होही पेंटिंग के काम, आदेश जारी करबो, CM Bhupesh Baghel said in Chhattisgarhi

Chhattisgarh News: छत्तीसगढ़ के मुख्यमंत्री भूपेश बघेल गुरुवार को नगर निगम रायपुर के कार्यक्रम में शामिल हुए। महापाैर एजाज ढेबर के शुरू किए गए मोर महापौर मोर दुआर नाम के इस अभियान के समापन मुख्यमंत्री ने किया। इस दौरान उन्होंने मंच से छत्तीसगढ़ी में कहा कि हम जल्द ही ऐसा आदेश जारी करेंगे जिसमें गोबर से बने पेंट से ही सरकारी बिल्डिंगों का पेंटिंग का काम हो।


सीएम बघेल ने ऐलान किया कि बिल्डिंगों के नियमितीकरण से आने वाली राशि का 25 प्रतिशत नगर निगमों को फंड के तौर पर दिया जाएगा। सीएम ने रायपुर के विकास कार्यों के लिए 10 करोड़ देने का ऐलान किया, ये उन कामों के लिए होगा जिसके आवेदन मोर महापौर... अभियान के दौरान आम लोगों ने निगम को दिए थे।

इसे भी पढ़े: आइये जानते है बिलासपुर के आसपास पिकनिक बनाने या घुमने लायक जगहों के बारे में...

मंच से ठेंठ छत्तीसगढ़िया अंदाज में मुख्यमंत्री ने कहा: हमन गोबर खरीदी ल सुरु करेन, तो कुछ लोगन कहात रिहिस की गोबर न राजकीय चिन्ह बना लव, गोबर ले कचरा ले कइसे पइसा कमाए जा सकत हे। हमन ये करके दिखा देन। आज बहीनी मन पेंट बनात हे गोबर ले, रायपुर निगम के बिल्डिंग उही से पेंटिंग होत हे, हमन आने वाला समय में एक आदेश जारी करबो कि जेन भी सरकारी बिल्डिंग हे ओमन में गोबर के पेंट से ही पेंटिंग के काम किए जाए, ताकि पेंट तैयार करइया बहिनी मन ल भी रोजगार मिले, इसे आदेस ल जारी करबो।

एक टिप्पणी भेजें

0 टिप्पणियाँ